Kedvencek közé 2020. 7. 14. - Kedd, 13:50 - Névnapok: &Őrs

Hírek

Sárvári Média Nonprofit Kft.
9600 Sárvár, Móricz Zs. u. 4.
Tel.: 00-36/95-320-265
On-line szerkesztőség: hirlap@sarvar.hu

cimer

2011 All rights reserved
Powered & designed
by Chrome

demo

Egyre többen foglalnak szállást Sárváron

2020.06.25. 14:42

Eredményes volt a koronavírus-járvány alatti kampány, napról napra többen foglalnak szállást Sárváron. Kinyitott már a tourinform iroda valamint az infoviskó is a Nádasdy-vár mellett.

A nyári szezon közeledtét jól jelzi, amikor megjelenik a kis faház a Nádasdy – vár előtt, és kinyit az infovisko, amely turisztikai információs pontként fontos tájékozódási alap a turisták számára. Dr. Máhr Tivadar alpolgármester Haller Ferenccel, a Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatójával tekintette meg, hogy zajlik a munka az infoviskóban.

- Egy újabb lépést jelent az infovisko kinyitása a turisztikai szezon beindításához. Nagyon örülök, hogy idén sok gyakornok érkezett a gimnáziumból, bízom abban, hogy annak az idegenforgalmi képzésnek köszönhetően, ami az intézményben folyik, lesz utánpótlás turisztikai szakemberből is a helyi szállodákban, panziókban – mondta Dr. Máhr Tivadar.

Haller Ferenc arról szólt, hogy a tourinform iroda hétköznapokon 9 és 16 óra között, az infovisko pedig a hét minden napján, hosszabb nyitvatartással várja a vendégeket, reggel 9-től este 8-ig.

A koronavírus-járvány miatti kötelező otthonlét pozitív hatással volt Sárvár tavaszi marketing kampányának az eredményére. Egy hónap leforgása alatt közel tizenegyezer név került fel a fürdőváros különbségkereső játékának a tabellájára. Haller Ferenc, a sárvári TDM ügyvezetője szerint jó lépés volt, hogy a karantén ideje alatt egy saját fejlesztésű online játékkal szólították meg az internetezőket. Meglátása szerint részben ennek is köszönhető, hogy a jellemzően erős külföldi vendégforgalom visszaesését valamelyest kompenzálni tudja a belföldi foglalások növekedése.
A játék eredményeiből egyértelműen látszik, hogy az otthonlét azoknak is lehetőséget teremtett az online kikapcsolódásra, akik egyébként kevésbé nyitottak az internetes játékokra. Persze a különbségkereső iránti érdeklődésre a különféle nyeremények is hatással voltak. Az, hogy wellness pihenést lehetett nyerni, sokakat ösztönzött a játék elindítására. Egészen pontosan 11 ezer játékost. Ennyien iratkoztak fel Sárvár új online aktivitásának a tabellájára.

Haller Ferenc elmondta: a játék célja egyebek mellett az volt, hogy az utazást fontolgatók találkozzanak Sárvár nevével. Vagyis: ha valaki vakációt tervez a veszélyhelyzetet követő időszakra, ráadásul belföldi úticélok között keresgél, Sárvár neve ismerősen csengjen a számára. És lehetőleg a fürdőváros mellett döntsön a vakáció lefoglalásakor.

A sarvariwellness.hu oldalon futtatott játék egyébként rendkívül egyszerű volt. A hasonlónak tűnő sárvári attrakciókat ábrázoló fotókon kellett megkeresni a különbségeket. Aki minden eltérést megtalált, az e-mail címének megadásával esélyessé vált a nyereményekre - tette hozzá az ügyvezető.

A TDM által fejlesztett kampány úgy tűnik, működik. A sárvári szállásadók visszajelzései alapján már most vannak olyan időszakok, amik iránt jelentős az érdeklődés. Augusztus második fele kifejezetten népszerű. De júliusra is napról napra többen foglalnak. Különösen azok a hotelek keresettek, amik rendelkeznek saját kültéri medencével, vagy közvetlenül átjárhatók a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdővel- hívta fel a figyelmet Haller Ferenc.