Kedvencek közé 2020. 6. 4. - Csütörtök, 12:32 - Névnapok: Bulcsú

Hírek

Sárvári Média Nonprofit Kft.
9600 Sárvár, Móricz Zs. u. 4.
Tel.: 00-36/95-320-265
On-line szerkesztőség: hirlap@sarvar.hu

cimer

2011 All rights reserved
Powered & designed
by Chrome

demo

Online turisztikai kampányok indultak Sárváron és a megyében

2020.04.24. 09:44

Bár a koronavírus-járvány teljesen átírta a 2020-as évre vonatkozó turisztikai terveket, az ágazat szereplői nem tétlenkednek, azon dolgoznak, hogy amint lehet, beindítsák a belföldi turizmus vérkeringését. A sárvári TDM, a Sárvárfürdő és a Vas Megyei Turizmus Szövetség is így tesz, a virtuális térben szólítja meg a leendő vendégeket.

- Minden kampányt, amely nem nagy költségvetésű, meg szeretnénk valósítani, hogy a turistákat folyamatosan ellássuk tartalommal – fogalmazott Haller Ferenc a Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft. ügyvezetője, a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő marketingvezetője. Hozzátette, noha a turisztikai szolgáltatók nagy része bezárt, nem fogad vendégeket, az online térben továbbra is igyekeznek fenntartani a kapcsolatot.

A sárvári TDM egy felméréssel indította el a kampánysorozatát, ami biztató eredményt hozott. A közel 600 válaszadó többsége úgy nyilatkozott, hogy amint lecseng a koronavírus-járvány, azonnal elkezd utazást foglalni. Haller Ferenc elmondta, szeretnék megőrizni az érdeklődést Sárvár iránt, ezért újabb online kampányokat hirdettek.
- Létrehoztunk egy Facebook-csoportot a visszatérő vendégeink számára, emellett elindítottuk a Különbségkereső kampányunkat. A www.sarvariwellness.hu oldal látogatóinak két azonosnak tűnő sárvári fotón kell minél gyorsabban megtalálniuk a különbségeket. A játék résztvevői sárvári wellness pihenést nyerhetnek – ismertette a TDM ügyvezetője.
Haller Ferenc a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő helyzetéről is szólt. Kiemelte, amellett, hogy a létesítmény karbantartására használják ki az időt, kampányaik is töretlenül futnak.

- Van egy értékesítési kampányunk, melyben minden vendégünket, aki április 30-ig értékre szóló utalványt vásárolt, megajándékoztuk további 20 százalékkal. Lezajlott egy online nyereményjáték is, Facebook-oldalunkon azt kértük követőinktől, hogy töltsék fel Sárvárral kapcsolatos legszebb emlékeiket. A posztolók között páros belépőket és wellness hétvégét sorsoltunk ki. Nagy aktivitást tapasztaltunk, sok megosztás, lájk és komment érkezett. Az látszik, hogy az érdeklődés fenntartható, és fenn is kell tartanunk. Vannak már új kampányötleteink – szögezte le a marketingvezető.
A Vas Megyei Turizmus Szövetség sem marad tétlen ebben az időszakban. „Maradj otthon, hogy minél hamarabb útra kelhess” szlogennel online kampányt indított.

- A szövetség minden egyes tagszervezete forgat egy rövid videót. Ebben bemutatjuk az attrakciókat, és arra kérünk mindenkit, hogy maradjon otthon. A kezdeményezés a sárvári videóval indult – tájékoztatott Haller Ferenc. A videó megtekinthető a Vas Megyei Turizmus Szövetség és a sárvári TDM oldalain.